Wednesday, November 11, 2009

KVIKK

To ting må fortelles i dag.

Én: Jeg sitter og chiller og ser på tv, og plutselig kommer en Volvo-reklame. Og hva er det snedige med denne reklamen? At de fokuserer på at Edward (som i Twilight) kjører Volvo. Jeg synes det er veldig morsomt. HEhehehe. For de som ønsker å se nærmere på saken så kan man gå inn whatdrivesedward.com – hehehehe.

To: Har dere hørt om gutten som leiket seg litt på et isflak i -20 grader og var der i et døgn? OOOG måtte skyte en isbjørnmamma? Sjekk det ut her: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3365175.ece. Jeg føler det er en fin tid å leve i Canada på. Først blir en kvinne drept av prærieulver og nå strander man på isflak hvor man nesten blir drept av sinte isbjørner.

Åja, jeg kom på en ting til jeg kan fortelle. Jeg var på Rotary-møte i dag, og jeg var dagens gjest – de hadde laget litt spørsmål til meg for å bli bedre kjent med meg osv. Noe som var fint. Men visste dere at norske kvinner er  mest “fit” som i trent, I guess,  i verden? Dette hadde en lest i et fitnessblad. Da jeg fikk spørsmål om hvorfor det var sånn måtte jeg ærlig si jeg ikke visste. Oh well.

PSSS: Vi har fri i morgen, for det er Remembrance Day. Men det er likevel basketballtrening klokken 9. Nais.

No comments:

Post a Comment